Prawo do odstąpienia od umowy

Staramy się, by w naszym sklepie zwroty i reklamacje były bezproblemowe: szybkie, bezpieczne i pozbawione skomplikowanych procedur.

 

 

ZWROTY

Bardzo starannie selekcjonujemy produkty, które znajdą się w naszej ofercie, tak by dostarczać Ci jedynie produkty ładne, funkcjonalne i wykonane z najlepszej jakości materiałów.

 

Jeżeli mimo to zakupiony przedmiot Ciebie nie satysfakcjonuje masz pełne prawo do jego zwrotu (podstawa prawna: Ustawa z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Dla Twojej wygody wydłużyliśmy ustawowy termin zwrotu z 14 do 30 dni od daty zakupu.

 

Warunki zwrotu:

 

    • na podjęcie decyzji o zwrocie towaru masz 30 dni od daty zakupu,
    • towar możesz zwrócić bez podania przyczyny (będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi, dzięki nim udoskonalimy ofertę sklepu),
    • zwracane przedmioty nie mogą być używane,
    • zwracany towar prosimy wysłać w opakowaniu fabrycznym, wraz z dodatkowym wyposażeniem oraz instrukcjami,
    • Jeżeli zdecydujesz się na zwrot to koniecznie nas poinformuj wysyłając wiadomość na sklep@cupidus.pl lub na nasz adres stacjonarny (z dopiskiem „zwrot”). Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu.

 

Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy koszty w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu. Prosimy pamiętać, że zwracane produkty odsyłasz na koszt własny.

 

Prosimy o solidne zabezpieczenie zwracanego towaru :)

 

REKLAMACJE

 

Sprzedajemy fabrycznie nowe, w 100% oryginalne produkty, które w sytuacji stwierdzenia wad fabrycznych lub usterek w ciągu 2 lat od daty zakupu zostaną wymienione na nowe lub naprawione. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta jej szczegóły znajdują się na dołączonej karcie gwarancyjnej.

 

Przed wysłaniem zamówienia sprawdzamy (w miarę możliwości) czy zakupione przez Ciebie akcesoria są w pełni funkcjonalne i kompletne. Czasem się jednak zdarza, że produkty posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę wyślij nam informację mailem w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia jej złożenia.

 

W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.

 

Pamiętaj, że masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

 

ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI

 

ASC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa,

ul. Rumby 9, 02-830 Warszawa